grattis papi :*

Idag fyller min kära far år! Vi var uppe och firade honom tidigt, i alla fall tidigt för att vara en lördags morgon, och han fick lite roliga presenter bl.a. en citatbok där det stod lite roliga saker fast jag ska vara ärlig jag tyckte inte de var så roliga som han men han är ju gammal så han har väl lärt sig att uppskatta sånt ;)

papii sommras var far och jag söta ^^,

Ska följa med laget ner till Vålberg och heja också, vinst som gäller giiiiirls ;d Efter matchen blir det då att dra tillbaks till Molkom och heja på killarna när de möter sjöstad då, vet inte vilket lag det är som spelar (u eller p16 skulle jag tro) men jag vet att Emil ska spela back, haha ;D
Hade ju egentligen tänk åka till Forshaga och träffa Mikaela men det blev inget med det...:/

Istället så blir det Hildis med sis, åh så trevligt vi kommer ha (A)
Nu skriker de på mig att jag måste skynda mig om jag ska med till Vålberg också så jag får väl kliva in i duschen nu om jag ska hinna byta om och sminka mig och all grejs det nu är :)

take care babypigs :*

Kommentarer
Postat av: Mille

Hahaha, du behöver aldrig skynda dig om anna ska med:D Hahahahaha:D

2009-03-07 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0