hilda englund, bv<3

                                                    looove
Det här är Hilda Englund; min bästa vän i hela världen. Det finns nog ingen som har funnit där för mig genom åren så som hon har. Hon har alltid stöttat mig när jag har velat fram och tillbaka mellan två alternativ. När allt har känts piss och jag bara vill sova och slippa allt då har hon funnits där och fått mig att le. Gumman för dig skulle jag gå genom eld!

Alla minnen som jag har med dig är oförglömliga, minns hur våra mammor brukade träffas och ta med sig oss så att vi lekte med barbies tillsammans; gud vad jag älskade din barbie-samling, haha.


Vi gled isär när vi började skolan minns jag men var ändå kompisar liksom, bara det att vi inte umgicks så mycket men sedan när vi började fyran tog vi upp vår vänskap där vi "lämnade" den. Minns hur kul vi hade längst bak i klassrummet och att Kenneth tyckte att vi definitivt behövde skärpa oss för vi pratade alldeles för mycket istället för att ägna oss åt skolarbetet men vi överbevisade honom genom att visa upp våra färdigpluggade uppgifter så han fick så han teg ;)

Sedan sexan har vi bara blivit tajtare och tajtare du och jag hjärtat och det är något jag är så sjukt lycklig över! För utan dig Hilda så vet jag inte vad, vänner genom allt det är du som får mig att le när allt bara känns allmänt piss då bara kommer du och pratar med mig, visar att du finns där och bryr dig och snuttan bara att få prata med dig och ha någon som förstår får mig att le!


Sommaren 08 ojojoj alltså vilka minnen vi har fått! De kommer alltid att finnas med mig och jag tror inte att något kan slå det. Jag menar hur ofta åker man till Italien med sin bästa vän och lyckas pricka in det med Croda? Det som har en möjlighet att toppa det skulle väl vara 2012 när vi drar dit efter studenten och oavsett om vi inte träffas lika mycket då så ska vi dra till Italien som student resa för även om vi inte skulle träffas varje dag så finns jag här för dig och du kommer ALLTID vara min bästa vän i hela vida världen! Vår vänskap den är så sjukt bra och det kan ingen ta ifrån oss för dig, dig släpper jag aldrig!


Du ska veta att jag finns här för dig i alla lägen, dag som natt, anytime honey!

Det är en sak som jag aldrig har förstått mig på hos dig; att du kan vara så underbar som du är, så genomsnäll, söt och smart, helt enkelt bäst! Att du inte kan se hur vacker du är både på utsidan och insidan det är en synd för Hilda du är skönhet personifierad.

Du är en gåva till världen och tillsammans klarar vi allt Hilda du får mig att gå med huvudet högt och le. Jag hoppas att jag någon dag kan återgälda allt du gjort för mig vännen. Du och jag hör ihop på ett oförklarligt sätt, lite som solen och månen, husmusen och katten jansson, hubba och bubba. Orden räcker inte till för att beskriva hur otroligt bra du är gumman men jag gjorde i alla fall ett försök.


Det här är alltså min vän Hilda Englund som jag älskar mest av allt och skulle gå genom eld för! Henne finns jag här för dag som natt och kommer alltid alltid alltid att älska! En vän som henne möter man bara en gång i livet så jag vill bara att hon ska veta hur mycket hon betyder för mig. Hon finns inte bara i mitt hjärta hon ÄR mitt hjärta!

SISTER BY THE HEART DARLING!<3



söttttttt            <3        <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0