host

Jaha då missar man kvalmatchen imorgon då det känns ju lite halvt sådär...

Fast som mamma aldrig är sen att påpeka; det är lika bra att jag koncentrerar mig på att bli frisk istället! Så grattis den backen som blir inkallad istället för mig, make me proud ;* haha


Har som ni kanske förstod varit hemma från skolan idag och vet ni vad det betyder jag missade brandmännen :OOOOO Jag är hyper ledsen för det, jag skulle ju övertala dem att ta med mig till brandstationen och så... Fast en fågel viskade i mitt öra att man var tvungen att ha dåliga betyg och inte sköta sig i skolan för att få åka på det vilket enligt mig låter väldigt orättvist jag menar jag har väl minst lika mycket rätt som dem att vara där! Jag ska allt se till att jag på ett eller annat sätt för åka dit, om jag så måste få dåliga betyg och slå sönder fönster och annat bus; till brandmännen ska jag ta mig i alla fall!


För övrigt så sitter jag och myser massa i min stora tröja, den största jag har (XL) hähä, mina kortkorta sov shorts och mina über sköna tofflor det är chilli det ;d


Ha det bra folket och kyss pojken eller flickan i grannhuset kanske visar det säg att ni är en perfect match och vill vi egentligen inte alla ha lite kärlek nu i mars? :}


Kommentarer
Postat av: hilda

ja ida gå nu o pussah på tobias :) haha<33

2009-03-11 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0