lördag

Som sagt idag var den; matchen mot skoghall. Slutade inte som vi hoppats men 1-1 var ju inte det sämsta möjliga iaf.
Min skicklighet var verkligen inte på topp och det skulle jag beror till stor del på min underbara förkylning -.-  Jaja blir väl att hålla tummarna för att Munkfors vinner sin första match under säsongen så att vi vinner serien och gör molkom stolta, hähä;)

Förövrigt så somnade jag über tidigt igår, innan tio :OOO fattar ni eller?! för det gör knappt jag men vaknade ju ganska tidigt också iofs, om man räknar halv fem som tidigt ialf, haha. Eftersom jag var lat orkade jag inte gå upp heller utan låg i sängen och läste twilight, i love it :) Försöker att inte göra som jag gjorde med de tre första böckerna bara dvs. jag ska försöka att inte stanna hemma som en som inte har något liv och bara läsa hela tiden, hah(a) Fast det är svårt kan jag lova för jag är geek men eftersom att jag är en sådan stark person fixar jag det såklart, hah(y)

Nu är våren här också det gör mig riktigt glad. gladgladglad. Snart kan man gå till skolan utan jacka och då är det inte långt kvar tills man kan börja gå i små shirts, det gillas skarpt det mina vänner =)

jag ska laga mat ikväll också så om ni vill smaka något gott förslår jag att ni pallrar era söta rumpor hem till mig alla är välkommna, jag bjuder på saft också såklart(y)

pusssssssssss
somewhere over the rainbow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0