090517

Jag har inte skrivit på en lång tid, det é faktiskt lite chill.
Vi har i alla fall haft tema vecka i skolan och det har varit otroligt soft! Jag, majsi, hillie och bengan hann klart med vårat arbete på onsdag förmiddag så vi slappade bara resten av veckan, bl.a. så sov vi i samtalsrummet, bengan stönar när han sover! Eller ja stönar och stönar han "mm;ar", trevligt trevligt:)

Jag har haft massa bra stunder med Alexi bäbis de senaste dagarna också, hon och jag kunde ju inte följa med till sunne (jävla fittjobb -.- ) så vi fick roa oss bäst vi kunde här i Molkom. Vi lyckades faktsikt riktigt bra tycker jag. Vi drog fram våra coola cyklar (älska morfars cykel mest<3<3<3) och cyklade runt. Ner till preem/time, sjön, tom och lampi. Hade en riktigt trevlig kväll/natt, tack för det :)

Igår gungade jag, älskar gungan nere vid Markus mest, den störtskön!
snabbt gick det också, tror att jag och olle var bäst på att gunga faktiskt?
Och så kollade jag såklart på melodifestivalen,  norge norge norge<3 ja jag älskar nog låten lite grann, haha.
Jag och alexi cyklade hem sen när vi hade sett lite på någon film, kandidaten tror jag den hette...? Den var i alla fall ganska cool med en stygg unge!

Jaja jag ska ta och klippa gräset nu tänkte jag, det gäller ju att visa att jag är duktig så mamma och pappa känner att de verkligen kan lite på mig, höhö.


dagens hiss: långa promenader. jag älskar det! så himla skönt att bara gå ut på promenix med en riktigt bra kompis och bara prata prata prata! jag har ju aldrig problem att ha något att säga heller, mer problem med att inte säga något kanske? haha. kommer i alla fall att ägna många vår kvällar med att promenera runt i molkom:)
dagens diss: att vara förkyld. jag lyckas alltid bli ordentligt förkyld framåt våren och jag har lyckats även detta år, heja -.- det är väl i och för sig inte så konstigt i och med att jag går runt i för lite kläder på alla långa promenader. jag menar när man börjar gå så är det ju hyffsat varmt men sen under natten så blir det ju kallt så jag skakar som en gris! jag ska i alla fall inte låtsas om min förkylning. vadå förkyld? jag är pigg som en nötkärna liksom :)

alexi gillade inte bilden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0