090519

Gäsp, jag är trött. Antar att jag blir pigg när jag drar till träningen, det brukar liksom bli så.  Ett tag tyckte jag att innebandy var hundre gånger roligare än fotboll, jag tyckte inte ens att fotboll var roligt men nu har jag börjat ändra mig gällande det. Fotboll är sjukt kul och våra träningar, oj oj oj de ÄR softa, haha. Fast tror dock att innebandy fortfarande är i nivån över fotboll!

Idag var ganska nice faktiskt, hemkunskapen var mega god, iaf min köttfärspaj jag borde nog bli kock eller något för jag är kunglig i köket serni, haha! Sen så är jag evigt tacksam till Oscar som masserade/killade mig i nacken i cirka fyrtio minuter och hallelujah det finns typ inget bättre! Och så är jag såklart tacksam till Elin också som satt och pillade mig i håret, åååh njöt av varje sekund ;d

Nu skriker mamma på mig att jag får skynda mig om hon ska köra ner mig till träningen och jag orkar faktiskt inte gå(a)

pussssss

mys i solen är aldrig fel!


dagens hiss: massage. JAG ÄLSKAR DET! jag blir faktiskt riktigt lycklig av massage och det bästa av allt är att alla kan massera. visst många säger att "åh jag kan inte" "men nej jag är så dålig!" men vet ni vad alla kan faktiskt, bara att trycka med fingrarna lite och dra, åååh jag älskar det! det ryser i kroppen på mig bara jag tänker på det, haha. andreas har helt enkelt rätt när han säger att jag är massagekåt, men vafan vem är inte egentligen?:)
dagens diss: negativa männsikor. snälla jag blir så trött på det! orka med att någon hela tiden ska sitta och klaga på att buhu, allt är så tråkigt, allt suger, livet är sämst, jag vill bara dö! Ärligt talat vem bryr sig? okej visst ibland kan man vara depp och inte på humör men vara bara tyst då istället för att trycka ner stämningen för alla andra, kanske är bättre så?
Och ja det är såklart att man får klaga ibland för allt är inte jämt bra men man kanske kunde välja sina tillfällen för ibland är det faktiskt bra saker som händer också:)


Kommentarer
Postat av: johanna

ida jag tycker om dig

2009-05-19 @ 20:28:37
URL: http://jjohannaeriksson.blogg.se/
Postat av: Stålmannen

TACK! en till som är vettig angående neg. personer. Gud, låt mig bara dö när väl folk börjar dra igång. fan..

2009-05-20 @ 20:15:46
URL: http://tayshert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0