090523

Igår städade jag mitt rum så nu är det super fint, hähä. Jag är ju inte så mycket för att städa och eftersom mamma och pappa inte får gå in i mitt rum och plocka så är det alltså oftast väldigt stökigt där men jag kände att nu hade det ändå nått en gräns, en gräns som inte ens jag klarade av att överskrida något mer. Anledningen till att jag inte bryr mig så mycket om hur det ser ut i mitt rum är ju att jag aldrig spenderar någon tid där, jag menar vad kan jag göra där mer än sova?:o Så jag sover ju bara där, och är där med hillie såklart, för det är liksom our place, haha;) Då känns inte behovet av ett fint och städat rum så stort men vafan jag börjar ju vara där inne mer och mer nu så jag har väl upptäckt hur jävligt det ser ut nu. Jaja resultatet blev ialf såååå mycket renare än förut nu ska jag bara fixa med inredningen och tavlor :)



det blev nog lite bättre va?ja det blev det definitivt



Ska kila ner till marknaden en sväng idag också, även om det nog var den tråkigaste marknaden jag varit på!? Men i och med att vädret är toppklass just nu så antar jag att det blir lite roligare idag..:) ska stå och sälja lotter med emil 11-13(?) och sen sälja med sandra 13-15, jag är allt en äkta nyedshovare som stödjer dem så mycket att jag står två pass:O

Ikväll blir det skoj med flickera, dags att fira hildis nu! Grillning och prat och helt enkelt en riktigt bra/mysig kväll, oja jag gillar er bruds:*

kyss och smek livet é en lek ;*******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0