090504

Jag ska börja med att säga en sak väldigt rakt på bara för att. varför blir man kåtare på våren?! ;o jätte många försöker förneka det och säga att så är det inte alls, men alltså vafan jag tror att det stämmer faktiskt! Det sägs ju att fåglarna kvittrar för att de är kåta och så och blir inte vi msk gladare på våren i och med att det blir ljusare och så och då tror jag de flesta blir kåtare också. Haha okej jag vet egentligen inte varför jag tog upp det här men jaja nu vet ni lite om mina tankar kring ämnet!

Jag och Maja drog in till stan idag tog ett bussen faktiskt, hihi så busigt av oss. Vi funderade på hur vi skulle få Stellan att släppa oss tidigt och kom på den perfekta ursäkten; gynekologen! Så vi bestämde oss för att det var till gynekelogen vi skulle, fniss typ. Vi träffade Oscar när vi var påväg till Stellan och kom då på det perfekta; Oscar säger till Stellan att vi ska till gynekologen! HAHA ärligt talat vi är lite fula ibland men sagt och gjort vi drog in till stan.

Hittade min kära jeansshorts som jag varit kär i i någon månad nu, äntligen är de mina! Och snygga trosor, ärligt talat känner man sig inte som snyggast när man har ny underkläder?! Jag känner mig ialf jäkligt fräsch då :) hittade klänning att ha i kyrkan också; ä-n-t-l-i-g-e-n! som jag letat efter klänning och nu har jag äntligen en, köper någon likadan så är den död, okej?


dagens hiss:  långa telefonsamtal. jag älskar att prata i telefon ibland. jag och hilda pratade i telefon ungefär två och en halv timme igår, det var ganska härligt faktiskt. idag pratade vi dock bara trettiofem minuter men det tar vi ikapp i skolan plutti, haha!
dagens diss:  dryga lektioner som man inte för ut något av. visst om man skulle lära sig mycket under de här dryga lektionerna men ärligt talat är det något jag inte klarar av så är det no lektionerna! de är såå långa och allt janne säger åker in i ena örat och ut ur det andra. jag orkar inte ens lägga ner någon tid på det, JAG TYCKER INTE NO ÄR ETT RIKTIGT SKOLÄMNE. jag vet att det låter jätte konstigt men ärligt talat orka bry?


gå ut och ha lite sex på en parkbänk, eller varför inte hålla er inne och ta ett skrivbord?;)

puss, jag vet att ni älskar mig
(hah, ja jag är wannabe gossipgirl)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0