shut it down

AVSLUTA MENINGEN :


Jag har insett att min senaste kyss: var mysig och jag vill ha nästa nu, haha, tönt-ida :)
Jag lyssnar på: the city som är på i bakgrunden
Jag pratar: inte för tillfället men ananrs är det mesta hela tiden
Jag tycker om: mat
Jag avskyr när folk: pratar bakom ryggen istället för att ta upp den med personen ifråga :-)
Min närmsta vän är: nu är det min kära syster anniz!
Min första vän hette: anna gills inte så hm, första bästa vän var i alla fall mirjam m.s
Kärlek är: he-he-he komplicerat?
När jag borstar tänderna: är jag rätt grym, dvs varje dag hela dagen
När jag lagar mat: är jag hongrig
Det är charmigt när: eh, när det är charmigt typ?
Jag är rädd för: grodor
Den värsta känslan är: obehag
Den bästa känslan är:  att vara kär i would think huh?
Jag är bäst på: oj svårt att bara säga en sak, hmmm, nej jag vene överdriva? =D
Jag är sämst på:  att hjula
Om jag va ett djur skulle jag vara: papegoja ofc
Om jag va en insekt skulle jag vara: om jag var en insekt skulle jag ta livet av mig..
Jag kommer alltid att vara: cool
Det finaste som finns är: mina ögon! ihihihihihih skojar med eeeer
I sommar: har jag haft så sjukt många känslor att det är grymt!
Sist jag grät var: eh, ett tag sen nu faktiskt
Jag kan: det mesta serni
Jag kan inte:  hjula..
När jag bakar så bakar jag: bra!
Min mobiltelefon är: trasig och nästan slut på pengar
När jag vaknar på morgonen: kollar jag min mobil
Innan jag går och lägger mig: pratar jag oftast med anis
Just nu tänker jag på att: jag måste dra ner till hallen snart!
Bebisar är: göllegöll!
Idag har jag: bara velat åka till *********
Ikväll ska jag: städa tror jag, duktig? jo jag vet!
Till morgon kommer jag: inte att förstå hur den här meningen började
Jag vill verkligen: ha lov



kyss och smek livet é en lek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0