stay forever

Igår åkte jag och Anna till Hagfors för att kolla när Hagfors u-lag mötte Munkfors u-lag och vad kan jag säga? Domarna var i alla fall riktigt söta, ahhahaha, jag och Anniz dog typ flera gånger om! Men hagfors vann i alla fall till slut och det var ju himla tur, derby ni vet, det är viktiga saker! Haha, jag har aldrig ens fattat vad derby är men nu vet jag.

Ralf och Annika är allt söta som låter mig och Anna åka med till Hagfors fram och tillbaka och allt till och med!

Just nu taggra jag inför match i Billingfors, det är svårt att tagga till det jag menar två timmars bilresa eller vad det kan vara... Det är då icke kul. Men som sagt kungar är vi och kunga ska vi :)

fds

kyss och smek livet é en lek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0