want ya

Ja endel har kanske redan sett det på msn men jag vill bara bekräfta det för att visa att jag är stolt...
jag lyssnar på DARIN som en tok!
Faktiskt så är det mest E's fel för hon satte på massa låtar från hans gamla skiva från 05 men nu är jag helt enkelt fast haha!

Jag är taggad inför skräckfilm på lördag också, kommer bli en bra helg känner jag:)
Eller ja om jag blir frisk vill säga... dumma S..

Kommer troligtsvis missa helgens matcher också vilket faktikst suger, vi är redan dåligt med folk så att jag, laget stjärna, blir sjuk är något som itne uppskattas :/ HAHA luuuugn nu jag skojar bara med er :-) det jag menar är att vi behöver allt folk vi kan få.

Juste igår blev jag ännu mörkare i håret, tycker det ser grönt ut...

kyss och smek livet é en lek

idadadada
åååh bloooond

Kommentarer
Postat av: EKT

DARIN DARIN DARIN !!! <3<3<3

2009-11-25 @ 22:04:32
URL: http://ekristinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0