091002

Dagen började bra med personlig väckarklocka haha. Tvingade Johan att ringa och väcka mig kvart i sju och visst gjorde han det, jag var dock sjukt trött och vet inte om jag sa något vettigt men ändå.

Just nu sitter jag i biblioteket med min käre klasskamrat Therese, ni vet hon som har en egen facebook grupp - Vi som gillar att spanka therese rumpa!
Vi har ätit supergod mat eftersom att Tingvallas mat alltid är god. Jag vet att ni också vet det så försök inte förneka det:)

Tonight it is lagfest, i know you love my english don't try to deny it.

Imorgon ska jag på bio med Bros, flickan som lekte med elden heter filmen vi ska kika på ettan var ju super så bäst denna med är det!
Söndag upp till Hagfors med sis och kolla på match och träffa Alexi i hope:)


kyss och smek livet é en lek


Kommentarer
Postat av: AL

SÖNDAG <3<3<3

hoppas på ikväll också :(

2009-10-02 @ 12:51:44
URL: http://alexxandralundh.blogg.se/
Postat av: MILLE

ni ska spela på sönda ialf va?:o

2009-10-02 @ 13:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0