091004

Planerna över helgen ändrades ganska rejält. I fredags så åkte jag till Hagfors istället för att gå på lagfesten, träffade Alexandra som jag saknat sjukt! Sedan blev det film och lite sådant, me likey typ. Lördag blev det ingen bio utan blev kvar i Hagfors kollade på match med Filip, Anna och Karl men den var lite småtråkig så jaa, haha.
Åkte med Caroline hem efter att Hagfors herrar hade spelat match och idag gick inga bussar till Hagfors och mamma och pappa vägrar ju skjutsa så jag och Anna stannar i Molkom och kommer upp till veckan istället, haha:)

Spelade ju match imorse, förlust med 6-0, känns så himla värt varenda gång! Mitt knä är uppsvullet och mina knogar uppskrapade, buhu tyck synd om mig! Fast jag överlever... knappt...

kyss och smek livet é en lek

copyright ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0