091008

Idag missade jag två bussar. Ja ni läste rätt inte en utan TVÅ bussar! Det är inte bra, verkligen inte bra. Tur att mamma ska in snart så jag kan åka med henne men jag kommer ju ändå missa lite på första lektionen, ojojoj som sagt det är inte lätt att vara Ida Danielsson vissa dagar.

Igår fick jag gå runt på stan i två timmar för att vänta på att UF mötet skulle börja vilket kändes ganska drygt det är speciellt vid sånna tillfällen jag önskar att jag bodde i Karlstad. Under mötet beslutades i alla fall att jag ska få åka till Haninge med Niklas och två till, tydligen skulle det vara cirka 200 ungdomar där så jag hoppas det blir bra.
Och gissa vem jag möter vid busstation när jag väntar på bussen hem? Jo Miriam Nilsson, alltid lika trevligt att träffa MIN gullrumpa, hon é ganska cool.

Hann bara vara hemma en snabbis och äta lite sedan bar det av mot Hagfors för att hämta Anna och då passade jag på att träffa Filip en sväng och även hälsa på Hilda och Alexandra, FNE.

Just nu längtar jag som aset till Lördag då Elin och Miriam ska firas! Peppad till tusen är jag, haha.

kyss och smek livet é en lek
xxx

copyright ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

fem*

2009-10-08 @ 17:31:34
URL: http://aaanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0