091017

Känns som att det var ganska längesen jag skrev men jag vet aldrig vad jag ska skriva om längre, haha.
Men jag gör ett försök och eftersom att jag VET att alla undrar vad jag har gjort under veckan får ni reda på det nu!

måndag: Skola under dagen, allt var precis som vanligt, ganska tråkigt med andra ord och på kvällen blev det träning. Ganksa irriterande att vi typ aldrig är tillräckligt med folk faktikst.
tisdag: Skola. Skulle egentligen ha gymmat men somnade i soffan och bara sov sov sov, hehe, ibland är man lite trött.
onsdag: Skola. Efter skolan var det match i Lesjefors som gällde, var inte ett dugg pepp speciellt inte efter nyheten att jag skulle var center-.- Men när man väl började värma upp kom lusten tillbaka och matchen slutade 0-3, jag lyckades till och med göra ett mål, heaheahea.

nej jag orkar inte skriva något mer om min vecka, ni får leva i ovishet! :D

Ikväll ska jag i alla fall till Hilda och sova hos henne, long time ago sen sist! Kommer bli massa mys tycker jag.

nej fyfan vilket tråkigt inlägg, ni älskar mig ändå.

kyss och smek livet é en lek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0