091020

Idag var en bra dag, en riktigt bra dag! Kändes lite som alla problem liksom försvann, ja ni vet jag har ju så många tunga problem hängande över mig, ack dessa svåra problem... Haha okej jag kanske inte har så många problem men liksom just nu känns liksom allt så bra!

Slutade efter första lektionen och drog då till tullholmen för att äta med Fiia och vi sörjde att jag inte kommer vara hemma under halloween! När vi kom hem till Molkom gick vi till allra bästa Nyeds skola, oj vad jag saknar det, speciellt Karin Forsberg; kvinnan myten legenden!

Eftersom jag har fått lite klagomål av mina kära vänner från nian om att jag inte är aktiv i bloggen funderar jag på att bli en wannabe storbloggare, och lägga ut såna där kategorier... ni vet som dagens hiss, dagens diss, schh en hemlighet, ida tycker till m.m. Men ja, haha, vi får se :)

kyss och smek livet é en lek
rim

FICK REDA PÅ ATT ALEXANDRA VÄRLDENS BÄST LUNDH KOMMER HEM IDAG OCKSÅ, ÅH BÄST<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är du på halloween?:o

2009-10-20 @ 19:00:22
URL: http://alexxandralundh.blogg.se/
Postat av: anonym

nämn aldrig att du träffa världens bästa miriam...

2009-10-20 @ 20:47:24
Postat av: anonym

nämn aldrig att du träffa världens bästa miriam...

2009-10-20 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0