091024

Nu slog klockan alladeles nyss över till en ny dag, Elin "Fiia" Ericssons dag, sexton år är en bra ålder :)

Jag ska göra dagens hiss och dagens diss för jag är på sånt himla neutralt humör just nu, eller hur man nu säger.

dagens diss: Folk som bara försöker trycka ner en, som säger saker för att göra en avundsjuk. snälla förstå att endel saker behöver man inte säga, jag behöver inte veta. Jag har gått vidare och det har du med, bra.
Dagens hiss: Höstlov! Ska bli skönt, fast känner dock att jag har för mycket saker som behöver göras och för få lovdagar. Min lösning är; förläng lovet med en vecka!

Nu är jag inte ett dugg trött men imorgon ska jag jobba, inte ett dugg kul.

kyss och smek livet é en lek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0