091025

Jag och Thimmie försökte oss på att dygna igen, vi lyckades väl sådär, haha.
Jag tyckte dock att jag var duktig som var vaken till fem, eller lite före fem kanske jag somnade men för att dölja att jag somande pratade jag. Pratade mm alla typ. Haha allt blev väldigt osammanhängande men som sagt jag var bra på att dölja att jag sov!

Stel som en gnu känner jag mig nu, gott folk somna inte i saccosäckar, lägg er i en säng istället, så mycket skönare! Lyckad natt ialf, tack snosi.

Ikväll blir det mys med Johanna, Lina och Anna! Jag har kommit fram till en väldigt smart sak, ta första bokstav i våra namn; J I L A och det är ungefär lika med GILLA! hihi, åh vad jag är smart va:)

kyss och smek livet é en lek

jr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0