Nu måste vi dra

Filmnatten var verkligen toppenbra! Tyvärr hände det endel saker så Hilda var tvungen att åka men det fanns massa annat trevligt folk där som jag kunde reta istället:) Och kanske det coolaste som någonsin hänt i mitt liv inträffade denna kväll; JAG TRÄFFADE ALBIN AXELSSON! Ni vet mannen i mina drömmar haha. Nej men han är grym det är han.

Igår var det filmmys med några tjejor ur klassen mycket mysig och bra kväll och jag lärde mig ett nytt ord pilimarisk och vad mer kan jag säga än; ida hjärta pilimarisk.

Snart åker jag till Haninge och jag kommer vara där under halloween vilket faktiskt är lite sorgligt... Men man får göra det bästa av situationen och jag vet att jag kommer träffa massa roligt folk där också.
Jag borde egentligen inte skriva detta blogg inlägg med tanke på att jag inte har packat men som sagt jag hatar att packa.

Fast jag måste nog ta tag i packningen nu ialf, lcyka till på USM på söndag tjejer synd att det blev så kort varsel annars hade jag varit med!

kyss och smek livet é en lek

truyh

Kommentarer
Postat av: Ronja

svar: don't let it go to your head - jordin sparks (L)

2009-11-18 @ 14:23:55
URL: http://typisktronja.devote.se
Postat av: Maggie Curie

nice picc =)

2009-11-29 @ 11:31:56
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0