to all my girls

Yes titeln till dagens inlägg är titeln till min favorit låt för tillfället! Kommer antagligen ha knarkat sönder den lagom till att skolan börjar.

Jag tänkte bara påpeka för er att jag åt en jätte äcklig grandiosa pizza förut. Mosarella tror jag den hette, köp den inte. Fy alltså den var inge god, men den mättade min hunder och nu ska jag inte äta något annar, jag ska bara dricka chailatte, ni vet jag har börjat på en ny diet :-) Okej luuuugn nu, sånt håller inte jag på med ro hit maten!

dagens hiss: Filmnatten. Bra att det arrangeras något som man kan göra i Karlstad, jag tycker att det oftast är ganska dött med roliga saker att göra faktiskt så jag är super peppad över att vara vaken hela natten och kolla på film, haha nej jag kommer faktikst inte somna(a) jag halvlovar
dagens diss: slut med pengar på mobilen. Ja det suger ganska mycket, mina gratis sms är slut och bara några ynka kronor kvar. Jag vet att det bara är att fylla på men tvåhundra kronor alltså ja det är mycket pengar och jag ska köpa bh och trosor nu så pengarna används till det istället!

kyss och smek livet é en lek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0