090907

Ska ut på en springutr med Maja snart! Känns skönt att komma igång med springturerna igen, så otroligt skönt att peata ut på dem haha. Ojojoj vad mycket vi har pratat om på våra springturer, om små obetydelsefulla saker och djupa känslor och det är så skönt att bara få ut det liksom:)
Och det är så härligt när man springer i skogen och känslan man kan få när man sprungit ungefär två kilometer av att man skulle kunna fortsätta springa föralltid, den är härlig kan jag lova!

Snart är hösten här för fullt och därför måste jag inhandla jacka, vantar, mössa och en stoooor halsduk! Skor inhandlas imorgon, supermysiga var de:-)

kyss och smek livet é en lek

truyh

Kommentarer
Postat av: Goda<3

vilken snygg blogg du har!

2009-09-07 @ 20:29:33
URL: http://godas.blogg.se/
Postat av: johanna

ANG: DÖD SNÖ

Ja, jag skrattade faktiskt också emellanåt :) Men usch, jag mådde illa av att se den!

2009-09-07 @ 22:23:05
URL: http://yuana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0