090910

Dagen typ sög.. Fick astma/allergi anfall på samhällskunskapen och fick panik. Hatar när man inte får någon luft och hjärtat värker som fan:O Haha det låter som att jag har "hjärtesorg" eller vad det heter, i alla fall när man läser "hjärtat värker som fan" det är ju typ så man beskriver det när man blivit dumpad! Men jaja, tillbaka till mig och min hårda dag. Jag fick åka hem med bussen kvart över elva och ta medicin och sedan sova en sväng.
När jag vaknade hade jag fått sms av Hilda och sedan ringde hon mig, blir alltid gladare av att prata med dig snutti!<3
Okej dagen är ju liksom inte slut på långa vägar och så hård kanske den inte var, jag är mest generad över att största delen av min klass nu sett mig gråta, känns ju bra, not. Men jaja jag grät ju kanske inte mega mycket mer panik tårar för anfallet, haha, jag låter patetiskt men whatever:)

Jag behöver Hilda, det är verkligen helt sjukt vad jag behöver henne! När jag tänker efter så är hon som min livskärlek fast i kompis perspektiv liksom:)

kyss och smek livet é en lek<3

copyright ida


Kommentarer
Postat av: Hilda

blev ju orolig ju, telefonsamtal vart obligatoriskt då! ;) jag behöver dig med ida och jag vet att du finns när jag behöver dig! o dsm gäller förstås, att jag finns för dig 24/7- 363/52 det vet du!<3

god put us to be sisters by heart! <3

2009-09-10 @ 16:24:31
Postat av: AL

ni är dom bästa

2009-09-10 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0