090920

Jag har typ träningsvärk i hela kroppen och kan inte röra mig, aldrig mer innebandy kan jag ju säga! Eller okej då, jag ska träna imorgon så aldrig mer innebandy under helgen ialf, haha.

Helgen har varit braaa. Började med innebandycup i Åmotfors där vi tog oss till semifinal, det var iofs inte så många lag med men vi kom inte sist i alla fall så det är ju ett framsteg, haha;) När jag kom hem till Molkom igen fick papi köra mig vidare till Munkfors där det var mys. Till frukost blev det tårta, jag som skulle dra ner på sötsaker... Men jaja det kan alltid skjutas upp haha!:D

Förövrit så vann faktiskt nyedshov herrlag en match idag!!!!!! wow jag vet att det är svårt att tro men det hände faktiskt!


kyss och smek livet é en lek

 copyright ida danielsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0