090924

Bra dag idag. Känns att man kommer mer och mer in i klassen och det känns faktiskt som min klass nu även om jag saknar 9b cäldigt mycket så känns det liksom helt okej att vara SIC.

Imorgon är det först språkdag eller vad de kallade de, där skulle jag tydligen ha poesibingo och jag försöker fortfarande klura ut vad det är men kommer itne fram till något vettigt svar! Efter det så var det andra konstiga språk och efter maten blir det klassfota. Usch jag hatar klassfoton jag lyckas alltid se ut som ett retard på dem men jaja man överlever ialf!:)

håller tummarna för att mina benhhinnor hinner bli bra tills på lördag också så jag kan vara med på träningshelgen!

kyss och smek livet é en lek

copyright ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0