Falla fritt

Sitter och lyssnar på Melissa Horns låt falla fritt och jag älskar den! Den får mig att tänka på sommaren och sköna slappdagar med grillning vid sjön.

Jag är seriöst sur, jag HATAR Island. Ställer bara till med problem hela tiden, alla som tycker att skåne ska grävas bort kan väl börja koncentrera sig på att bli av med Island istället? Vulkanutrbrott som bara förstör.... Kunde hålla på att spy av sig såndär aska i TVÅ ÅR!! Fattar ni eller?! Två år är aslångt! Och om jag inte kommer iväg till Italien så, ja, då dödar jag mina katter... :|

Inte nog med att vulkanutbrottet förstör för flygplanen och gör störningar i tv;n... DET GÖR SÅ ATT DTE BLIR EN KALLARE SOMMAR! fyfan vad dåligt....

Jonthe ringde just och berättade att han precis kommit in till idol uttagningarna och kommer nog få sjunga om några timmar! Håller tummarna ashårt för att han ska gå vidare och det borde han verkligen göra för han är grym på att sjunga! Och om han går vidare till topp tio hoppas jag att alla ringer och röstar på honom haha :)

kyss och smek livet é en lek

setu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0