Jealous Guy

Idag var mina fina vän Hilda här en sväng och det är alltid lika skönt att prata med min bästa vän och jag bara längtar tills sommarlovet och alla sena nätter vid bryggan!

Igår åkte jag och min syster en sväng till Hagfors men innan var vi tvugna att köpa nya kläder för Anna hade inte valt sin bästa outfit men efter två affärer hade vi hittat så snygga kläder så så då bar det iväg mot Hagfors.
My, Hilda och Simon väntade vid bussstationen så jag slapp gå vilse till lägenheterna, ALLA lägenheter ser ju likadana ut när man kommer från coop! Kom i alla fall hem till Simon och vi fick sällskap av Robin en sväng, han är såå töntig men jag lät han veta att slår han mig så slår Simon honom, SYND! :)
Blev bara en kort sväng i Hagfors eftersom jag var tvungen att ta sex busen hem, men som sagt, bättre än inget i alla fall!

Imorgon är det historia prov och jag behöver verkligen plugga. Det är ett stort prov och jag har missat många historia lektioner och lyckas alltid blanda ihop första- och andra världskriget så det är bara att hålla tummarna och möjligtvis be som kan få mig att klara detta prov med ett betyg jag kan bli nöjd över..

Imorgon kommer Simon alltså komemr helgen vara super bra! :)

kyss och smek livet é en lek

e9e
tomtecupen 2008 och vi var lätt de grymmaste! 9b-2009 kommer alltid vara innebandymästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0