when the stars go blue

Jag kommer dö. Jag är nästan helt säker. åååååååååååååh febern tar död på mig! Och halsen den ska vi inte prata om, buhu åter igen jag dööör!

Åkte som sagt till Simon i torsdags och kände att jag hade ont i huvudet men det löste sig då jag tog en tablett och hade det jätte bra med min fina simon men sen på fredag morgon.. Ja då var det mindre bra, mådde helt enkelt sämst. Tror jag inte har mått så dåligt sen jag hade chikhosta och då var det illa! Fick ringa mamma som fick sätta sig i bilen och köra till Filipstad. Under tiden tog simon hand om mig och jag erkänner jag var nog riktigt jobbig haha, låg i sängen och grät och tyckte synd om mig själv medan han tog hand om mig, skulel fixa frukost och sådant men nej det ville jag verkligen inte ha och han fick inte tvinga mig. Haha men ja tur att han fortfarande vill ha mig ändå min simpabooi.

Kom sedan hem och däckade framför disney channel (som för övrigt är det bästa när man är sjuk).

Nu blir det sängen för att kurera mig over and out brooooes!

kyss och smek livet é en lek

rwu

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging på bild :D

2010-04-11 @ 22:25:40
URL: http://ekristinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0