wild horses

Väntar på att min kära granne Mikaelalala ska komma förbi med sin fina bil och sen ska vi susa ner till solariet och sola. Känner att det behövs nu, är sådär äckligt vinterblek nu, usch stackars simon! Haha fast han överlever ändå.
Efter solandet så tar jag bussen till Filipstad för att komma till Simpabooi. Han blev ju sjuk i tisdags med feber och hela kittet, vilken tur att jag är en sån bra flickvän som tar hand om honom. Tvingar i han mat och tabletter och sånt, haha jag är sååå snäll. Jaja nu är han frisk i alla fall så allt är tillbaka i sin vanliga ordning han är min slav igen!

trukollakollakolla reflexen! hjärta! :)


Jag saknar att busa mina flickor också!

copyright idaaaaaaaaa!
loveliiii
aey


kyss och smek livet é en lek

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3

2010-04-08 @ 12:32:51
URL: http://ekristinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0