faker

Okej jag villl bara förtydliga en sak; bilden i mitt förra inlägg är fejk... Jag vet jag vet man borde inte redigera sina bilder men erkänn att den var seximama!?

Har varit på femtio års kalas i cirka tio minuter ikväll sen drog jag hem igen och nu sitter jag och myser med mina tofflor, oja i looooooooooove them!
Tycker även att det är kul att jag troligtvis inte kommer spendera alla hjärtans dag med min pojkvän.. Har faktiskt köpt en jättebra present till han! :) Får väl ge den till han på måndag eller något!

Istället för att fira söndagen i Hagfors bjuder vi kanske hit Andreas för att baka kladdkaka och jag är supertaggad! Jag ska baka som endast en mästerkock kan jag (en ganska dålig mästerkock men ändå) ska till och med dekorera kakan! oja, superpepp är bara mitt förnamn.

kyss och smek livet é en lek

copyright idaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0