crawl

Jag ska skriva som alla anndra säger/skriver: 2010 nytt år, nya möjligheter!

Nyrsfirandet var helt okej. Var kanske inte världens ös om man säger så men en trevlig stämning helt klart :)
S och M sov hemma hos mig och dagen efter kom min morbror och moster från Stockholm på besäk till vår fina storstad Molkom. M skulle med bussen kvart i tre så då körde min moster ner oss till Graninge och tur var det för hade vi gått så hade jag antagligen fusit ihjäl!
Då blev det mys med S tills det att hans papi kom och hämtade han:)

Kvällen avslutades hos min granne där vi myste i soffan framför time out 2 och ja, det är ritkigt bra faktiskt haha.

Nej vet ni vad nu vill jag ha sommar haha!

kyss och smek livet é e lek

adh

Kommentarer
Postat av: Stålmannen

du är bra min fine vän :)

2010-01-03 @ 17:00:54
URL: http://tayshert.blogg.se/
Postat av: stålmannen

BLOGGA MERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-01-10 @ 00:01:06
URL: http://tayshert.blogg.se/
Postat av: Bosse bus baosan!

Gillar din tåpaj som bild där i bakgrunden..Vill du framhäva den på något sätt eftersom det bara är den som är i hel färg;)? HA



xoxo Real_GudH

2010-01-10 @ 00:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0