forever and always alexandra

alexandra lundh. det heter min bästa vän.
alexandra lundh. det heter världens finaste person.
alexandra lundh. det heter flickan som alltid kan få mig att le.
alexandra lundh. det heter min hjälte.
alexandra lundh. det heter hon som jag aldrig kommer släppa.

Min bästa vän heter Alexandra Lundh.
Hon är en av världens finaste personer, både på insidan och utsidan.
Hon säger vad hon tycker och hon står för det.
Hon pratar inte bakom ryggen på folk utan tycker hon något säger hon det till personen i fråga. 
Hon kan alltid få mig att le.
Hon ställer alltid upp för sina vänner.
Hon är underbar helt enkelt.

Det är helt sjukt vad många minnen vi har tillsammans egentligen. Resan till Stockholm, alla resor till Storfors, allt bus i skolan, allt mys hemma, alla promenader, alla innebandy matcher, alla cuper, våra fula skämt, våra danser, våra fotograferingar ja helt enkelt massa sjukt bra minnen har vi tillsammans. 

Vi har även upplevt tider som är mindre bra men vi har aldrig låtit det splittra oss. Vi har stöttat varandra genom de svåra tiderna. Känns så skönt att jag kan dela både tårar och skratt med dig och utan dig vet jag inte vart jag vore idag..?

Jag vill ALDRIG förlora dig och vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. Men det är inte något jag behöver tänka på för jag kommer inte förlora dig. Vi kommer alltid finnas för varandra, genom vått och torrt.
När jag känner mig deppig över något som hänt, då är det dig och Hilda jag i första hand hör av mig till. När jag känner mig glad över nägot, då är det dig och Hilda jag i första hand tänker på.

Vi lyckas så ofta krångla in oss i alla dessa trianglar och det största var väl med O.S. och jag lyckades verkligen komplicera till det där men ändå var allt bra mellan oss! Du lät inte en kille krångla till saker mellan oss inte, buds over studs, right

jag vill att du ska veta att jag komemr alltid ställa upp för dig, genom både svåra och mindre svåra tider. Som du en gång sa; det spelar ingen roll om vi är ledsna och bara gråter för så länge vi har varandra kommer vi bli lyckliga igen för tillsammans klarar vi allt. Just nu vet jag att det är mycket som sker i ditt liv och jag vill att allt ska lösa sig och bli bra för att se dig såhär deppig i vissa stunder det känns jobbigt. Jag vill att du ska vara lycklig för det förtjänar du. Du förtjänar allt bra i livet för du är en sån himla super bra person!

de här orden kommer jag alltid att mena så glöm dom aldrig okej?

JAG ÄLSKAR DIG ALEXANDRA LUNDH<3


best fri4end

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är världens bästa!!!

2010-03-14 @ 12:38:02
URL: http://alexxandralundh.blogg.se/
Postat av: hilda

alexandra lundh <3

2010-05-11 @ 11:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0