you got (what i want)

Åh våren den är så himla absolut påväg! Solen skiner och till och med fåglar som kvittrar har jag hört jag är så lycklig att jag och Anna dansade glädjedans förut. Om den var vacker? Ja såklart finns det något annat alternativ..

Sportlovet har varit riktigt bra, på tisdag åkte jag till Simon och på fredagen åkte jag tillbaka till Molkom. Dagarna spenderades till stor del till innebandy, haha. På tisdagen hade Simon träning, på onsdagen hade Simon match, på torsdagen hade Simon match och på fredag hade jag match. Kändes skönt att trycka in ett mål på Hagfors nu när det var så länge sen jag fick göra mål och att jag fick en t-shirt för det var ju inte heller helt fel :)

Nu ska jag och min syster baka tårta till fader som fyller så många år att jag inte ens vågar säga det högt!
Resultatet kommer nog upp på facebook inom någon timme så håll utkik och beredd er på en höööög dreggelnivå!

kyss och smek livet é en lek

loveliiii
jag saknar bornholm med mina brutttttor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0