breathless

Vaknade upp fem i halv sex i morse och GICK UPP! Mådde piss så jag kommer inte kunna vara med på årets första "riktiga" fotbolls match idag, känns as bra, verkligen.

Ska lägga mig framför tv;n, kolla på mtv weekendbreak och kurera mig för det är faktiskt så att på torsdag ska jag vara frisk! Man kan bara inte vara sjuk när man är ledig och torsdag-måndag är det ledigt, älska! Det är även Molkoms marknad fredag-lördag och på lördag tar jag mig nog årets första dopp hemma hos familjen Englund!

Kyss och smek livet é en lek.


i love you
i get breathless when i'm with you


Kommentarer
Postat av: thimfors

var finns "gilla" knappen ? ;p

2010-05-10 @ 19:05:56
URL: http://ekristinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0