defying gravity

Hemma från skolan idag men imorgon ska jag nog dit. Kommer gå på min första franska lektion på jag vet inte hur länge! Det är bäst för Sebastian att han också kommer, min enda franska vän... Okej jag klarar mig utan han också men ändå.

Skrev lite med Alexandra förut och vi började prata om sex och porrklubbar och vår fina kommentar vi sa på en utav våra många promenader "om jag var kille skulle jag nog ha stånd jämt". Med henne mår jag alltid bra och hon kan alltid få mig glad den tönten.

Idag är inte heller en vanlig dag för nej idag fyller världens bästa Hilda år. Grattis snuttan nu är du gammal men inte blir du längre bara för det ;)

nu ska jag laga maaaaaaat!
kyss och smek livet é en lek

copyright ida


Kommentarer
Postat av: hilda

tack bäbbi.. du jag kommer bli såååå lång snart 1.80 :D mahaha

2010-05-11 @ 11:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0