diamonds or pearls

Du är tillsammans med? - Simon Larsson
Hur gammal är han/hon? - han är bäbis
När fyller han/hon? 30 juli
Vart bor han/hon? - hagfors och filipstad
Har han/hon piercat sig någon gång? - ne
Har han/hon druckit någon gång? - tror inte det :)
Han han/hon rökt? - bara hasch
Vad har han/hon för färg på rummet? - blommönster
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - spara
Har han/hon någon fobi? - grodor

Är han/hon beroende av något då? - hasch
Är han/hon envis? - nej
Vad gör han/hon på helgerna? - strippar för mig ibland :)
Beskriv honom/henne med två ord? - Hög snygg
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - yeah
Varför blev du tillsammans med honom? - för vi hade gosats så mycket
Föll du för honom/henne direkt? - ja <33333333333333333 (LLLLLLL)(LLLL)
Du älskar honom/henne? - ja
Du har slagit honom/henne? - Ja det är najs, han gillar hårda tag.. raawr..
Du har roligt med honom/henne? - ja, jag får slåss
Du skulle kunna bo med honom/henne? - yeah
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - SNOPPEN!
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - ja en gång dödade jag en tjej för jag blev så svartsjuk


Om er:

Hur träffades ni första gången? - i mina drömmar (LLLLLLLLLLLLLLLLL)
Bor ni långt ifrån varandra? - ibland
När blev ni tillsammans? fjärde januari
Hur länge har ni då varit tillsammans? - fem år och två månader



Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - hade itne träffats då vi blev tsm.
Har ni sovit över hos varandra? - nej inte än men ska nog snart :D
Har ni bråkat någongång? - Har typ bara träffats två gånger så nej :P
Har ni samma åsikter om saker? - om absolut allt!
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? några år tror jag?
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - en gång men han svarade inte..
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - Tills han rymmer med en snygg strippa i Las vegas :)

ehehe jag orkade inte vara seriös nyp i stjärten!

best girliiiiiekom hem din fjärt :(


Kommentarer
Postat av: FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIA

HAHAHAHHAHAHAHHAHAH

2010-05-23 @ 00:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0