I just wanna know

De flesta som känner mig vet att jag är en person som nog kan gråta för allt. När jag är arg då gråter jag. När jag är ledsen då gråter jag. När jag är lycklig då gråter jag. När jag är trött då gråter jag. När jag skrattar då gråter jag. När jag är nervös då gråter jag. När jag ser någon gråta då gråter jag. När jag kollar filmer då gråter jag.

Men
 jag tycker ändå att man får dra gränsen någonstans. För när jag säger att jag gråter jag menar inte att jag sitter och snörvlar och hulkar mig medan tårar forsar ur ögonen. Nej nej nej, det är mer så att jag blir tårögd och lite darrig på rösten eller visst det beror såklart på vilket tillfälle det är men till filmer t.ex.
Igår var jag och Miriam på bio och såg the last song. Ni som läst boken vet att det innehåller endel sorgliga delar och jag eränner att tårarna rann på mig med men när två stycken i "publiken" börjar gråta hysteriskt(!!) då blir det hela lite skrattretande. Man kunde inte koncentrera sig på filmen på grund av deras hulkningar alltså herreguuuud! Haha vi fick oss i alla fall ett gott skratt.

Idag ska vara en slappdag och då behöver man inte sminka sig och man behöver inte platta och fixa håret och man behöver inte ha på sig fina kläder. Nej man behöver bara en underbar vän, film, pizza och stora feta myskläder! Tack var det Fiia har jag alla chanser att få en underbar slappdag.

kyss och smek livet é en lek

st
fulast i världens men samtidigt jävligt snygga! eller?



Kommentarer
Postat av: fia

min vackra vän :)<3

2010-05-10 @ 11:39:43
Postat av: JOAKIM.

söta tjejer ;)

2010-05-10 @ 12:17:04
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker det är helt okej att gråta så hejdbart på bio :)

2010-05-11 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0